Behind the scenes

2011.01.28. 14:50 :: csordás dániel

 

10 komment

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://csordasdaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr722621089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_UnderCover_ 2011.01.28. 17:01:28

Durva vagy Dani! Jó téged olvasni.
Kitartást a következő száz(ak)hoz!

JoeP · http://mivanvelem.hu 2011.01.28. 19:49:20

Gratulálok!

Külön elismerés a kitartásodért. Valamikor én is megpróbálkoztam ezzel a formával, de néhány darab után abbahagytam. Nagyobb volt bennem a közléskényszer, mint hogy órákat vacakoljak el a rajz megtervezésével, elkészítésével. (Ha érdekel, innen tölthető le egy pdf a rajzaimmal, azon belül az Ecceri fejezet szól a rajzblog kisérletről. www.inetpub.hu/joep/konyvek/karikatura/joep-valogatottrajzok.pdf)

Még egy megjegyzés. Biztos, hogy kielégít a tablet karcolás? Én 1-2 évig gyűrtem teljesen digitálisan, majd megrohant az analóg világ emléke, a ceruza sercegése a papíron, a satírozások, maszatolások utáni vágy... azóta elég sokáig ceruzával dolgozom, aztán a szinezés előtt szkennelek és csak utána jön a tablet. (Mindemellett a blogod rajzai nyálcsorgatóan jók, szóval ez egyáltalán nem kritika akar lenni.:)

JoeP · http://mivanvelem.hu 2011.01.28. 19:51:31

Izé, a link nem jó, mert a blogmotor aláhúzta a zárójelet is. :(

JoeP · http://mivanvelem.hu 2011.01.29. 18:01:11

Annyira nem bánom. Azóta én állítom elő az internet szöveges tartalmának jelentős részét ;), és ezt nem győztem volna rajzzal.

kIára 2011.01.30. 23:20:11

Talán a századik rajzodhoz mégis illik legalább egy kommentet írni.
Te vagy a legemberibb, legszeretetreméltóbb, legmelegebb és egyéb leg~ebb magyar webcomic-mester.
Szóval csak annyi, hogy szertetem a blogod, meg amit csinálsz, na.

Nem te vagy a kedvenc rajzolóm, de téged szeretlek a legjobban.

Pádár Ádám · http://5panels.kepregeny.net 2011.02.02. 22:43:33

Gratulálok, rutinommá vált a blog olvasása, és bár sose találkoztunk személyesen ezek a bejegyzések mégis egy olyan közvetlen ismerőssé, közeli jóbaráttá tesznek, akinek mindig szívesen meghallgatom a történeteit és vissza is térek még többért. Legjobbakat kívánom neked és kedves családodnak.

Kálmi83 2011.02.09. 11:20:08

Hello Dani,Ugy nezel ki a kepen, mint Dopeman:)Egyebkent jo a blog. Kalmi
süti beállítások módosítása