Summa 2010

2011.01.02. 18:51 :: csordás dániel

 

3 komment

Címkék: blog foci mercedes esküvő újpest chili niki dóri alfabéta effi borzsiboj

A bejegyzés trackback címe:

https://csordasdaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr252554794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borzsi 2011.01.02. 22:30:43

...az NMHH áldásával!

ehje 2011.01.11. 08:09:43

kedves dani!:]

lehetőleg minél stresszmentesebb, kreatív erőkben, energiákban és - ofkorsz - örömteli pillanatokban gazdag új évet kívánok neked és imádni való famíliádnak!:]

hjam, s h releváns is legyek csöppet, a 92-es bejegyzés óta úgy érzem új erőre kaptál, ennek szívből örülök, no meg hálás is vagyok, ésésés... imádom a képregényeidet változatlanul!:D

már anno kommenteltem (satanluciferblablabla név alatt), de közben elfelejtettem az indapass-os jelszavamat, v vmit csak szimplán megkavartam, ezt csak amiatt éreztem fontosnak közölni, h tudd, 'oldschool' rajongóval volt dolgod.:]

nah megyek aludni, de előtte bömbiztetek még egy kis jóféle "ki-kopog?-levente-pétert".:DDDDDDDDDDDDDDDd (töretlenül idézgetem, magam elé dúdolgatom a klasszikus számaitokat) lesz esetleg vmikor egy-egy fellépés erejéig tán vmi reunion megmozdulásotok?:]

nah, most már lelövöm magam, sry a hosszúra nyúlt hozzászólásért.:]

pajtási üdvözlettel,

bálint

csordás dániel · http://csordasdaniel.blog.hu/ 2011.01.11. 12:47:10

kedves bálint,

kösz a jókívánságokat. azon leszek, hogy a blog minél gyakrabban frissüljön. a burzsoá már nem valószínű, h valaha is újra összeáll, de még megeshet.

jó olvasgatást, zenehallgatást
üdv
D
süti beállítások módosítása