Lórájder

2010.06.06. 23:56 :: csordás dániel

 

4 komment

Címkék: politika álom box niki bosszú vágta geszti

A bejegyzés trackback címe:

https://csordasdaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr762061730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SAtanreficULLEViatanlailEB (törölt) 2010.06.07. 01:59:10

adjon isten, vegyen sátán!:]

pár napja keveredtem még csak ide, s persze azon felbuzdulva, hogy örök kedvencem, a burzsoá nyugdíjasok egyik alapítója készíti eme blogot, egy ültő helyemben befaltam az összes képregényedet. anno is imádtam a humorod (humorotokat, egész pontosan), s most sem hazudtolod meg önmagad.

alapból is rajongok az erőteljes kontúrokért, a (túlnyomórészt) monokróm megvalósítás már csak hab a tortán. angus oblong neve remélem nem cseng ismeretlenül számodra... nos, immár egy súlycsoportba sorollak benneteket.:]

végignézegettem a kislányod fotóblogját, és bevallom férfiasan - pestiesen szólva - jól be is sírtam. hiperszenzitív volnék?:]] happy-go-lucky!:]

summa summarum, hálahegyek az eddigi munkásságodért, minden fergeteges poénért, s a mögöttes, elgondolkodtató mozzanatokért egyaránt. fogadd szívből jövő gratulációmat a családodhoz; kiváló egészséget és rengeteg boldogságot kívánok mindnyájatoknak!

remélem nem veszed zokon, hogy ezt mind - félig-meddig irreleváns mód - egy kommentbe hánytam ide.;]

baráti üdvözlettel,

saul

SAtanreficULLEViatanlailEB (törölt) 2010.06.07. 22:13:32

@csordás dániel: szia Dani,

örülök, ha jól esett az a néhány sor, amit írtam neked, bár azt álmomban sem gondoltam volna, hogy egy (ex-)burzsoá nyugdíjas képes olyan köznapi dolgokra, mint az elpirulás.:]]
nem, nem én vagyok a sátánista gyilkos a 074-esből; akkor már inkább az elsőként megidézett viking démon a 019-es részből, annyi különbséggel, hogy én, amikor materializálódom, mindig van rajtam ruha.:]

nem akarom - szép, ősmagyar kifejezéssel élve - tele offolni a bejegyzéseidet, ergo, ha nem veszed zokon, lehet, hogy a közeljövőben elektronikus postán zaklatnálak egy kicsit.:]

üdv,

saul

borzsi 2010.06.07. 23:07:36

aki égeti a rappet azt égesse a tűz!

csordás dániel · http://csordasdaniel.blog.hu/ 2010.06.08. 09:56:37

@SAtanreficULLEViatanlailEB:szia Saul,
köszi, szinte belepirultam. további jó szórakozást kívánok a bloghoz. csak nem te vagy az a bőrkabátos a 074-es epizódban, aki berakja a táskáját a könyvtár ruhatárába? :)

üdv
Dani
süti beállítások módosítása