Save As...

2010.06.03. 22:06 :: csordás dániel

 

5 komment

Címkék: halál művészet buddha festés

A bejegyzés trackback címe:

https://csordasdaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr422054745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morzsamondja 2010.06.04. 01:27:02

Szépen elbújtattad a Guernicát :P Én azt szoktam mondani, hogy ha már legalább 1 ember értékeli a fáradtságodat, akkor már megérte.

1hurka 2010.06.04. 12:56:49

Ez fasza lett! Örökzöld téma.
Hajrá Dani, Szekszárd rulez! :)

BloodGrey · http://awesomness.blog.hu 2010.06.06. 15:19:40

Á ez csak óvatosság kérdése egy digitális munkára az ember annyira nem figyel mint egy valósra. Egy kiállítási anyaggal úgy bánnak mint egy hímestojással, csomagolás, szálítás tárolás, restaurálás meg tökömtudja, digitálisan meg általában csak mentik a gépre oszt szoszi. Pedig a gép anyagokkal is lehet így bánni, biztonsági mentések másik hard drive-on, lemezeken,netes tárhelyen tárolás stb. Én is most a héten összedobtam egy stripet, (tök büszke voltam mert már a 21. csík volt a témában) csinosítgattam, javítgattam, aztán véletlenül az elrontott kész anyag helyett a nyerset töröltem ki véglegesen, két napom melója veszett oda, mert figyelmetlen voltam.

TetsuoShima 2010.06.07. 11:45:45

A végén csak a papír marad rajta pár gramm festék. :)

third_decade_of_ultrafuck 2010.06.11. 15:09:00

héj.
a napokban akadtam rá a blogodra, és csak jelezni akartam, h marhára tetszik az egész. a kinézet, ötletek, téma, humor.
további sok fasza ötletet meg szerencsét hozzá, én meg majd mutogatom boldog-boldogtalannak
süti beállítások módosítása